Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

20 lat Polski w Unii Europejskiej

Prawa Konsumenta

Od 25 grudnia 2014 r. obowiązuje  ustawa o prawach konsumenta.

 Nowe przepisy istotnie zmieniły zasady sprzedaży poza lokalem przedsiębiorcy (np. na pokazach) czy na odległość (np. przez Internet), a także zasady reklamacji. 
Powstało wiele korzystnych rozwiązań, z którymi warto się zapoznać.

 Jak złożyć reklamację?

Jakie roszczenia ma konsument?

Kiedy można zwrócić towar?

 
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć na stronie:

Prawa konsumenta

Pomoc

W dochodzeniu swoich roszczeń konsument zawsze może skorzystać z bezpłatnej i fachowej pomocy Inspekcji Handlowej, Rzecznika Konsumentów lub innych organizacji konsumenckich.

Autor: Katarzyna Kielar

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2015-06-22 16:18przez: Katarzyna Kielar
Opublikowano:2015-06-22 00:00przez: Katarzyna Kielar
Podmiot udostępniający: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach
Odwiedziny:17651

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo