Prawa Konsumenta
Od 25 grudnia 2014 r. obowiązuje ustawa o prawach konsumenta.
Nowe przepisy istotnie zmieniły zasady sprzedaży poza lokalem przedsiębiorcy (np. na pokazach) czy na odległość (np. przez Internet), a także zasady reklamacji.
Powstało wiele korzystnych rozwiązań, z którymi warto się zapoznać.
Jak złożyć reklamację?
Jakie roszczenia ma konsument?
Kiedy można zwrócić towar?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć na stronie:
Pomoc
W dochodzeniu swoich roszczeń konsument zawsze może skorzystać z bezpłatnej i fachowej pomocy Inspekcji Handlowej, Rzecznika Konsumentów lub innych organizacji konsumenckich.
Pliki do pobrania
Metryczka
Wytworzono: | 2015-06-22 16:18 | przez: Katarzyna Kielar |
---|---|---|
Opublikowano: | 2015-06-22 00:00 | przez: Katarzyna Kielar |
Podmiot udostępniający: | Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach | |
Odwiedziny: | 17651 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.