Jesteś tutaj: Start / Konsument / Prawa Konsumenta

Prawa Konsumenta

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Od 25 grudnia 2014 r. obowiązuje  ustawa o prawach konsumenta.

 Nowe przepisy istotnie zmieniły zasady sprzedaży poza lokalem przedsiębiorcy (np. na pokazach) czy na odległość (np. przez Internet), a także zasady reklamacji. 
Powstało wiele korzystnych rozwiązań, z którymi warto się zapoznać.

 Jak złożyć reklamację?

Jakie roszczenia ma konsument?

Kiedy można zwrócić towar?

 
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć na stronie:

www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl

 
Pomoc

W dochodzeniu swoich roszczeń konsument zawsze może skorzystać z bezpłatnej i fachowej pomocy Inspekcji Handlowej, Rzecznika Konsumentów lub innych organizacji konsumenckich.

Katarzyna Kielar

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach
Data utworzenia:2015-06-22
Data publikacji:2015-06-22
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Kielar
Osoba wprowadzająca dokument:Katarzyna Kielar
Liczba odwiedzin:2892